Svim učenicima omogućuje se do 19.09.2025. godine prijevoz na temelju kupona kupljenog za kolovoz 2025. godine (osim za učenike s prebivalištem/boravištem na području grada Splita koji uvjete prijevoza mogu vidjeti u prethodno objavljenoj obavijesti)
STUDENTI
POSTOJEĆI KORISNICI (BEZ DOLASKA NA PRODAJNO MJESTO PROMETA)
Besplatni kupon za rujan mogu kupiti na isti način kao i do sada.
Za kupnju kupona za listopad, kao i prijašnjih godina, potrebna je dodjela studentskog profila i prava na subvenciju za novu akademsku godinu.
Navedeno se vrši slanjem e-maila na adresu ucenici.studenti@promet-split.hr sa sljedećim podacima:
- ime i prezime
- OIB
- relacija putovanja
- potvrda o statusu redovnog studenta (PDF)
Napomena: ako je ISSP baza ažurirana, potvrda o statusu redovnog studenta nije potrebna.
NOVI KORISNICI – PRVA IZRADA PERSONALIZIRANE KARTE (PLASTIČNA KARTA ILI U APLIKACIJI)
Za prvu izradu potrebno je doći na prodajno mjesto Prometa.
Prilikom prve izrade personalizirane karte potrebno je dostaviti:
- osobnu iskaznicu na uvid,
- fotografiju manjih dimenzija koja se skenira i vraća
- potvrda o statusu redovnog studenta (PDF),
Napomena: ako je ISSP baza ažurirana, potvrda o statusu redovnog studenta nije potrebna.
UČENICI
POSTOJEĆI KORISNICI (BEZ DOLASKA NA PRODAJNO MJESTO)
UČENICI SREDNJIH ŠKOLA KOJI OSTVARUJU PRAVO NA SUBVENCIJU PRIJEVOZA OD STRANE MZOM UKLJUČUJUĆI I UČENIKE S PREBIVALIŠTEM/BORAVIŠTEM NA PODRUČJU MJESNIH ODBORA KAMEN, STOBREČ, ŽRNOVNICA, SRINJINE, DONJE SITNO, GORNJE SITNO I SLATINE KOJI SU U SASTAVU GRADA SPLITA (DODJELA BEZ SLANJA ZAHTJEVA)
Podatke o učenicima (ime, prezime, OIB i relacija prijevoza) koji spadaju u ovu kategoriju putnika dostavlja nadležna županija te učenici ne trebaju slati zahtjev, a također ni dolaziti na prodajno mjesto Prometa ukoliko imaju izrađenu personaliziranu kartu.
Napomena: učenici se trebaju javiti/poslati mail (s navedenim imenom, prezimenom, OIB-om i relacijom putovanja) samo ukoliko žele neku drugu relaciju prijevoza ili nisu uvršteni na navedene popise.
UČENICI OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA BEZ SUBVENCIJE MZOM
Šalju zahtjev e-mailom na adresu ucenici.studenti@promet-split.hr sa sljedećim podacima:
- ime i prezime
- OIB
- relacija putovanja
- potvrda o statusu učenika (PDF)
Napomena: ako je e-matica ažurirana, potvrda o statusu učenika nije potrebna.
NOVI KORISNICI – PRVA IZRADA PERSONALIZIRANE KARTE (PLASTIČNA KARTA ILI U APLIKACIJI)
Na prodajno mjesto Prometa moraju doći samo učenici koji prvi put izrađuju personaliziranu kartu (plastičnu ili u aplikaciji).
Personaliziranu kartu mogu izraditi i učenici koji još ne udovoljavaju uvjetima za dodjeljivanje profila i prava na subvenciju pri čemu će im biti izrađena personalizirana karta, a profil i pravo na subvenciju bit će im dodijeljeni naknadno sukladno proceduri za postojeće korisnike.
Prilikom izrade personalizirane karte potrebno je dostaviti:
- osobnu iskaznicu na uvid,
- ukoliko dijete nema osobnu iskaznicu – osobna iskaznica jednog od roditelja i dokument iz kojeg je vidljiv OIB,
- fotografija manjih dimenzija koja se skenira i vraća,
- potvrda o statusu učenika (PDF)
Napomena: ako je e-matica ažurirana, potvrda o statusu učenika nije potrebna.
KUPNJA/PREUZIMANJE MJESEČNIH KUPONA (NAKON DODJELE PROFILA I PRAVA NA SUBVENCIJU)
Nakon dodjele profila i prava na subvenciju, mjesečni kuponi mogu se kupiti/preuzeti bez dolaska na prodajno mjesto, korištenjem online kanala prodaje (mobilna aplikacija – ukoliko je riječ o personaliziranoj karti u aplikaciji, web portal – ukoliko je riječ o plastičnoj personaliziranoj karti) ili kartomata (HNK, Pazar, Općina, Trajektna luka, Firule). Upute za kupnju/preuzimanje kupona korištenjem online kanala prodaje i kartomata nalaze se na web stranici https://moj.promet-split.hr/frequently-asked-questions.
Za sva dodatna pitanja i upute možete nas kontaktirati na telefon 021/480-656 ili na mail adresu ucenici.studenti@promet-split.hr.