2022-06-29 15:26:10

DIGITALNI UČENIČKI INKUBATOR

Učenici 3. g razreda koji izborno slušaju Informatiku  uspješno završili  programa 2. generacije Digitalnog učeničkog inkubatora  s projektom „Svatko ima svoj vrt" 

Digitalni učenički inkubator je online projekt Instituta za inovacije, Školske knjige te Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment na platformi stellarplatform.com koji je pokrenut kako bi učenike osnovnih i srednjih škola potaknuo na kreativno promišljanje i angažirao ih oko osmišljavanja ideja i razvoja projekata i u ovim izazovnim trenutcima socijalnog distanciranja.    Svrha digitalnog učeničkog inkubatora je:  Aktivno poticati kreativno i apstraktno promišljanje  Stimulirati kreativnost, poduzetnički duh i stvaranje vrijednosti  Educirati učenike o ključnim konceptima, znanjima i vještinama budućnosti  Promovirati timski rad i zajedništvo unutar razreda Omogućiti učenicima da pokažu proaktivnost i odgovornost u izvannastavnim aktivnostima  Digitalni učenički inkubator je potpuno besplatan i provodi sudionike kroz strukturirani proces od 5 faza i to od prijave u inkubator, edukacijskih programa, prijave timova na natječaj, razvoj projekata do prezentacije i proglašenja pobjednika. 
  Sve aktivnost se odvijaju u StellarPlatform alatu pa su učenicima dostupna on-line predavanja i podcasti s vodećim profesorima, stručnjacima i poduzetnicima koji su strukturirani u četiri cjeline: MINDSET Kako izgraditi pobjednički mentalitet i mindset stvaranja vrijednosti koji je jedan od ključnih preduvjeta za uspjeh u svijetu inovacija i poduzetništva. INOVACIJE I PODUZETNIŠTVO Kako pristupiti razvoju inovacija i vlastitih kreativnih potencijala te kako ih usmjeriti u razvoj poduzetničkih projekata koji stvaraju dugoročnu vrijednost. DIGITALIZACIJA Kako maksimizirati vrijednost digitalnih tehnologija i doprinijeti razvoju budućnosti koja se fokusira na integraciju čovjeka i tehnologije. ODRŽIVI RAZVOJ Kako izgraditi budućnost koja se temelji na načelima održivosti te kako ih konkretno primijeniti u planiranju i razvoju projekata i kompanija.  Cilj Digitalnog inkubatora je da kroz natječaj timovi prođu kroz proces stvaranja nove vrijednosti-projekta, a kako bi kroz praktičan rad izrazili vlastitu kreativnost.      Učenici 3. g razreda opće gimnazije koji izborno slušaju Informatiku su se pridružili Digitalnom inkubatoru svojim projektom „Svatko ima svoj vrt".    Osnovni motiv projekta  „Svatko ima svoj vrt“  je potaknuti svakog pojedinaca da u ovim kriznim vremenima otkrije što je to što ga raduje i opušta.
Na vlastitim primjerima dobre prakse jednim malim amaterski priručnikom za samopomoć u situacijama kad smo bezvoljni, deprimirani, kad se čini da nevoljama nema kraja nadamo se da će naš/vaš “vlastiti vrt” poprimiti  ljekovita svojstva.

Tim je osmislio koncept minimalističkog vrta za sve dobne skupine (od 7 do 77) koji se može reciklirati, minimalne je cijene a sastoji se od:  Kartica s vlastitom pričom – kako sam savladao određenu kriznu situaciju Mogu sve što poželim – kreativne aktivnosti (izrada origamija, vunenih dekoracija, oslikavanje oblutaka,…, 9 različitih pristupa) Sastojci s uputama za izradu vrta u boci

Učenici su tijekom projekta, uz mentorsko vođenje prof. Andrijane Skelić stekli niz novih znanja i savladali niz novih alata, razvili nove vještine, osvijestili neke svoje skrivene talente, prednosti/nedostatke i snagu timskog rada te na koncu dobili zaslužene certifikate.   Bravo za Andija, Denija, Lauru, Luciu, Luku, Karla, Mateja, Mirka, Viktoriju!!!   Digitalni inkubator je takmičarskog karaktera i prigoda je da čestitamo najinovativnijim učenicima, a o njima i nijhovim radovima više možete saznati klikom ovdje.

Srednja škola "Braća Radić" Kaštel Štafilić